Direktlänk till inlägg 10 augusti 2008

Pride m.m...................

Av Karin - 10 augusti 2008 20:11

Pride 2/8

Jag och min kompis Florence (med hunden Beethoven) tog oss igenom Prideparaden i regnet. Vi gick med RFSL Östersund. Skitkul!!!! Träffade på en fd skolkamrat från Folkungaskolan ( i Linköping)!!! Min kompis Jennie (med flickvän) kom fram till mig inte alls långt från Konserthuset. När vi kom till Hornsgatan (slutet av promenaden) så fick vi mycket applåder...och Gud vad de skrek!!=) Vem står inte där, jo Tobias Karlsson (vann Let´s Dance i år)...jag "hejade" på honom och han slängde kyssar mot mog hahaa...och tydligen så kände han igen mig LOL!!!!!!Det gick galant för Beethoven under promenaden...han var mycket duktig!!!Efter priden så var vi ett tag på Centralen och sedan så tog vi oss till Djurgården och en restaurang där vi träffade Tina (med mor) och Kristina. Några timmar senare så åkte jag, Florence och Beethoven hem hit. Kollade mailen och kul grattismail (det var ju Karin-dagen:P) man hade fått från en viss person!


Allsång 5/8

Efter jobbet tog jag mig ut till Skansen. Väl där träffade jag många personer...!Fick sitta med en rar tjej som hette Diana, den bästa platsen absolut!!Tack älskade Micke!!!

"The dynamos" (med kör) rockade bäst enligt min mening!!!

Det roliga var att Lena Olin (en av mina fovoritskådisar) och Lasse Hallström med dottern Tora kom för att titta. Haffade henne efteråt!!:O)

Vi träffade även Gunilla B efter (thanx to Micke)....!


Vad händer annars i mitt väldigt intressanta liv??

Veckan som kommer ska jag på bröllop i Skåne och dagen efter gå på Malmöfestivalen!!Får ta natt-tåget hem:S På söndagen flyttar Rebecka hit till vårat lilla gäng.

Om några veckor kommer mina päron upp och då ska vi titta efter en lägenhet åt mig....se hur det går!! Ska våldgästa Micke 24 augusti (ha ha)...!!!

Jobbar för fullt....27 augusti har jag jobbat 1 år på patologen. Jag trivs faktiskt fortfarande! Det var jag och 11 sökanden tydligen....jag kan fortfarande inte tro att det är sant men det är det :)


Nu ska jag snart kolla på "Tyst vittne"!

//Kakan

 
 
Cybéle

Cybéle

13 augusti 2008 20:28

Coola Sissela Kyle ;) hon e såå jävla bra gillar henne..^^

http://sweetc.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 6 januari 2009 11:09

Var tog 2008 vägen?????? Det gick så fort!!! Nu sitter man här och tack gode Gud för att man är ledig (pga Trettondagen).....så jävla skönt!:) För exakt tre veckor sedan blev jag opererad för en pilonidalcysta på Huddinge Sjukhus så att nu går man ru...

Av Karin - 1 december 2008 21:49

Well, så har man varit på "Klara" IGEN och det var ju ett tag sedan man var där, typ i våras eh ha ha. Vi i publiken hade iaf skitskoj. Jag asflabbade, inget "kluck kluck" här inte LOL ;) Erland kände igen mig kul kul...även om jag inte hade varit i ...

Av Karin - 30 november 2008 22:43

Tänkte skriva ett litet inlägg sista dagen på denna månad. Kajsa Ingemarsson (programledare för "Snacka om nyheter" b la) tyckte ju att jag skulle blogga idag (ha ha). Japp, jag var på de två sista inspelningarna av programmet och jag har varit där i...

Av Karin - 18 november 2008 21:36

Ja nu var det typ en månad sedan jag skrev sist....jag är så dålig på detta:P Vad har hänt de senaste veckorna då? Jo, vi har äntligen fått våra roller inför "Peter Pan och Wendy". Jag fick roll som älva (hi hi) och indian (i akt 2) så det blir mycke...

Av Karin - 23 oktober 2008 19:37

tack A-P för påminnelsen om denna blogg! Jag har väl haft för mycket att tänka på de senaste veckorna. Snart är det redan november! Var tog oktober vägen? ;) Vad har hänt här de senaste veckorna? Jo, först och främst såg man först två genrep på "Dina...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards