Alla inlägg under oktober 2008

Av Karin - 23 oktober 2008 19:37

tack A-P för påminnelsen om denna blogg! Jag har väl haft för mycket att tänka på de senaste veckorna. Snart är det redan november! Var tog oktober vägen? ;) Vad har hänt här de senaste veckorna? Jo, först och främst såg man först två genrep på "Dina dagar är räknade"(thanx to Ticnet&Sissela)..jag tjöt av skratt två dagar på raken. Kerstin följde med mig andra gången. Jag flyttade hit till Söder 27 sept. Samma dag som jag (och Kerstin) såg andra genrepet på Rival så råkade min kommentar från TV4-chatten (Nyhetsmorgon Söndag) komma med live i TV.....aj då ha ha..hur kunde jag veta att det skulle bli uppläst?!! Ja ja Sissela verkade inte ta illa upp LOL hon tackade för "mailet" till TV!:D Men ja iaf...så när vi såg andra genrepet så var typ alla Sisselas kollegor där som ej kunda komma på premiären. Typ ja, de flesta från "My fair lady" (ha ha). Vi snackade med Ewa (som även hon förstod att det var jag med mitt fina meddelande till TV ha ha) Roos och Janne Bengtsson (BAO-medlem) b la....:)


Premiären.....fantastisk......och skitmycket folk......man kunde knappt ta sig någonstans i foajén (ha ha). Kerstin följde med mig som vanligt (vem annars :)) ....och hon köpte blommor från oss till Sissela som hon fick (YAY).

Tack Sissela med crew (ha ha) för de fantastiska eftermiddagarna och premiärkvällen (såklart)!!!


För några helger sedan åkte man hem till Linköping pga musikalkonsert (med Rennie Mirro & Gunilla Backman) i Norrköping....A-P kom upp till mig så vi sällskapade dit o så...vi träffade på Nick som vi tillbringade ett tag med.....o väl på konserten träffade vi Moa&Jenny och några till....konserten i säg var väl okej...men inget mer....Rennie var så gullig :)


Jobbet???? Har haft häcken full de senaste dagarna....vad mer kan man säga? Skönt att det är fredag imorgon! Killen på första våningen ska tydligen ha fest imorgon kväll (ha ha) well snällt av honom att förbereda oss andra. På söndag blir det höststädning (för alla i föreningen). Det ska bli kul. Härom kvällen gick en av propparna i min lägenhet, tur man har schyssta grannar som ställer upp på hjälp med sånt!=)


Nu har jag fått pengar för statistjobbet jag utförde för ett antal veckor sedan...inte helt fel det, tack SVT!!!:D Det kommer att sändas kring nyår..ihhhh :D


Vad händer framöver? Rival (sorry ha ha), Malmöresa, Göteborgsresa....teater-rep ("Peter Pan och Wendy) glömt något? Får se när jag skriver nästa gång


 Ciao!!


//Kakan

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards