Direktlänk till inlägg 30 november 2008

La la la la.......................

Av Karin - 30 november 2008 22:43

Tänkte skriva ett litet inlägg sista dagen på denna månad. Kajsa Ingemarsson (programledare för "Snacka om nyheter" b la) tyckte ju att jag skulle blogga idag (ha ha). Japp, jag var på de två sista inspelningarna av programmet och jag har varit där i stort sett hela hösten på UR. Det har varit typ lika roligt varje gång. Idag fick jag en godis i nyllet av Kristoffer (ha ha). Han tog bilder med sin mobilkamera på oss i publiken LOL, intressant och se om han lägger upp dem på sin blogg (ha ha). Min kompis Kerstin var med mig på andra inspelningen. 


För snart en vecka sedan åkte jag och mamma till Jönköping. Det var ett rent helvete och ta sig dit (med bil)....men men vad gör man inte för Sissela&Stefan ;) Japp, vi gick på "Konsten att vara snäll". Det var lika bra som vanligt. Innan Sissela skulle föreläsa kom hon fram till mig och mamma (i salongen) och hälsade (he he) på mamma och hon tyckte mamma såg trevligt ut LOL. De hade sålt slut på Sisselas DVD tidigare under dagen så någon signering blev det inte i pausen. Stefan (Einhorn) var ju också mycket bra...så jäkla skicklig!!!Jag lyckades få hans bukett (som han slungade mot mitt håll) LOL men mamma och pappa fick behålla den!


Igår var jag på Rival med min kompis flickvän Marie......och hade skoj såklart. Efter showen så såg jag Benny Andersson lämna byggnaden i en stor svart bil. Kul kul!!Tack S igen för en skicklig och rolig eftermiddag..."I have no words":) Sedan tog jag mig till Oscars där jag mötte Nick.....och vi tog oss till Donken...............och vi snackade en del...eh ha ha...betyg osv.........


Imorgon blir det antagligen "På minuten" på Klara....har ju inte kunnat gå på det på hela hösten p g a teater och "Snacka om nyheter" så det ska bli kul!!!


Vi fick ju en hel del snö förra helgen........men stannade den länge? nepp...ja ja...!!!


Ha det!!!//Kakan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 6 januari 2009 11:09

Var tog 2008 vägen?????? Det gick så fort!!! Nu sitter man här och tack gode Gud för att man är ledig (pga Trettondagen).....så jävla skönt!:) För exakt tre veckor sedan blev jag opererad för en pilonidalcysta på Huddinge Sjukhus så att nu går man ru...

Av Karin - 1 december 2008 21:49

Well, så har man varit på "Klara" IGEN och det var ju ett tag sedan man var där, typ i våras eh ha ha. Vi i publiken hade iaf skitskoj. Jag asflabbade, inget "kluck kluck" här inte LOL ;) Erland kände igen mig kul kul...även om jag inte hade varit i ...

Av Karin - 18 november 2008 21:36

Ja nu var det typ en månad sedan jag skrev sist....jag är så dålig på detta:P Vad har hänt de senaste veckorna då? Jo, vi har äntligen fått våra roller inför "Peter Pan och Wendy". Jag fick roll som älva (hi hi) och indian (i akt 2) så det blir mycke...

Av Karin - 23 oktober 2008 19:37

tack A-P för påminnelsen om denna blogg! Jag har väl haft för mycket att tänka på de senaste veckorna. Snart är det redan november! Var tog oktober vägen? ;) Vad har hänt här de senaste veckorna? Jo, först och främst såg man först två genrep på "Dina...

Av Karin - 15 september 2008 19:43

var verkligen en teatervecka (iaf för mig).  "No way to treat a lady"-nypremiären såg jag förra onsdagen. En liten orginell musikal men bra och spännande var den! Hanna Lindblad medverkade b la!:) Såg en kändis i publiken och det var Lasse Anrell (så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards