Alla inlägg under december 2008

Av Karin - 1 december 2008 21:49

Well, så har man varit på "Klara" IGEN och det var ju ett tag sedan man var där, typ i våras eh ha ha. Vi i publiken hade iaf skitskoj. Jag asflabbade, inget "kluck kluck" här inte LOL ;) Erland kände igen mig kul kul...även om jag inte hade varit i publiken sen i våras (he he). Träffade ett litet gäng som varit där hela hösten...trevligt!  Det spelades in två program som vanligt.....vill inte avslöja vinnarna (ha ha)...ni/du får lyssna på radio!Blev iaf skitglad för att den som vann först vann (eh upprepning av ordet vann ha ha):) Tog en bild från min plats.....och två av dem vann...inga mer ledtrådar nu he he;) Hans Rosenfeldt spelade trombon så fint he he...han fick som pris förra programmet en trombonlektion (en timme)...kul pris! Tack iaf alla medverkande för en trevlig&rolig stund.....:D


Imorgon har vi "Afterwork" på jobb........eh ja vi får se hur det blir..jag har köpt paella att äta...hm!


På torsdag blir det sångrep med teatergruppen....*YAY*!:D


Jag har inte så mycket mer att förtälla....well snart är det tre veckor kvar till julafton...eller något:)


Hälsningar från Söder:)

//Kakan

 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards