Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Karin - 6 januari 2009 11:09

Var tog 2008 vägen?????? Det gick så fort!!!

Nu sitter man här och tack gode Gud för att man är ledig (pga Trettondagen).....så jävla skönt!:) För exakt tre veckor sedan blev jag opererad för en pilonidalcysta på Huddinge Sjukhus så att nu går man runt med ett paket på kroppen (orka förklara var någonstans ha ha). Ja ja operationen gick iaf bra...!Nyåret firade man med Micke, Emma och Jonas...kuuuul...vi gick ut och åt gott på "Michelangelo" i Gamla stan....och sedan drog vi hem till mig för att ta det lite lugnt innan fyrverkerierna på Fjällgatan.....så fiiiina de var!!!!!!!!

Jaha och vad ser man fram emot detta år??? 

Peter Pan

Äventyr runt Sverige 

Äventyr på Rival??

Cirkus?:)


Det är väl det jag ser fram emot........eh (ha ha).

För drygt en vecka sedan började jag med ett Alias-maraton....jag är på säsong 4 nu ( ha ha).......minnen minnen....!!!!! Hittade nyss mailet jag fick av Kevin Weisman 2006 (januari):


"Hey there! Yes, of course I remember you both! Thanks for the candy and the holiday wishes.
We might be back there this Summer for another convention. I hope to see you there.

All the best. Have a wonderful year.
Kevin"


Ihhhhhhhhhhhh så jäkla cooooooooool!!!Fyra år sedan snart (i juni) man var i London på det där eventet med Bella....ett av de roligaste äventyren jag varit med om i mitt liv iaf!!!Var där året därpå också.....men stämningen var faktiskt högre 2005:P 


Nej nu ska jag "facebooka" lite :)


Ha det!!//Kakan




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards